IKEA

Idag har jag och Cathrin varit på Ikea ..
Köpte ny tvbänk, soffbord, en stor hylla, två små, och två små sidobord. Lite nytt till storarummet i den nya lägenheten. Härligt !!
Köpte även grejer till barnrummet, som:
Bäddset till spjälsäng, en sänghimmel till spjälsängen (ville vara lite annorlunda av mig , så köpte denna fina se bild), två gröna runda mattor, en gardinstång, en hylla, spjälskydd, en lampa, ja jag kommer inte på något mer men jag är super nöjd med de jag kom hem med idag. Nästa gång blir det att inhandla en säng till Iszabella och lite vita LACK hyllor, sedan är de helt klart i barnrummet och det känns härligt.
Köpte även lite småsaker som doftljus, en gryta, galgar, bestick,glas m.m ...
Nu är de bara den nya lägenheten som fattas , men de är ju inte ens tre veckor kvar nu och jag hoppas verkligen tiden går fort för jag vill flytta nuuuu!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0