Kan inte ens med ord beskriva hur jag mår just nu.

Vart ska man börja?
Känner bara för att skriva av mig lite ..
Hela graviditeten har gått bra, men för någon vecka sedan bara allt brast.
Känner mig jätte dålig, jag är inte mig själv.
Pga oro inför bebis i magen ,(vet ej varför), allt runt omkring, hormoner .. Ja , jag har helt enkelt gått in i väggen.
Har försökt hålla de för mig själv, men idag har nog värsta dagen hittils varit.
Jag känner mig ständigt stressad inombords, ibland har man ett barn som inte alls vill som jag, mycket ska göras nu denna månaden, Jag har fruktansvärt ont i mitt bäcken och nu pga vätska i benen så känns de som jag har seninflammation i smalbenen, så varje steg jag tar gör ONT. Känner mig så jäkla deprimerad..
Och idag kunde jag fan inte hålla tillbaka tårarna utan bara störtlipa i davids famn..
Stackars älskling, han trodde de var hans fel och sa förlåt. Men de är inte någons fel ..
Kanske är fult att säga detta, men jag sa till och med till david förut att jag inte vill bära mer på detta barn om jag ska må såhär. Är det normalt? Känns ju knappt som jag kan ta hand om min egna dotter när jag mår såhär. Jag vill att allt ska vara som förr, jag vill må bra och känna mig som en människa..känna igen mig själv.
Förhoppningsvis mår jag bättre snart igen, och hoppas att dessa 3 månaderna går fort.
Vet inte vad jag ska ta mig till om de fortsätter såhär eller om de blir värre. Vill inte ens tänka tanken...

Snälla, bara få mig att må bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman...finns här vilken tid som helst på dygnet,vill inte att du ska behöva må så här men du borde kanske prata med någon eller råd fråga med MVC och jag kan hjälpa dig.puss

2010-04-05 @ 23:06:01
Postat av: svärmor

du är helt normal.är inte ovanligt att man känner så.men ring o prata m din barnmorska om du känner dig orolig.sen tror jag att du behöver vila dig nga dagar,så ngn behöver passa iszabella ett tag.Jag kan ta henne till helgen.

2010-04-06 @ 08:33:04
Postat av: Anonym

De är jobbigt men helt normalt! Vet att flera tusen andra mammor tänkt/sagt sammma som du men vågar inte erkänna de bara...Hoppas du känner dig bättre snart försök att ta allt som de kommer bara, lätt att säga svårt att göra men försök=(

2010-04-06 @ 12:53:49
Postat av: Anonym

Du måste prata med någon!! Så här ska man inte må. Prata med din barnmorska eller en kurator så kanske dom kan hjälpa dig. Det brukar oftast kännas bättre när man pratat med någon erfaren! Du kanske kan få en extra tid till ultraljud osv. Sen så får du försöka tänka positivt (jag vet det känns inte alltid lätt) Snart så har du den lilla hos dig ! Hoppas det löser sig för dig.

2010-04-06 @ 13:14:58
Postat av: Mimmi Fredriksson

Usch va jobbigt det låter :( Du kanske mår så för att du är så stressad och sätter höga förväntningar på dig själv? Jag tycker inte det är fel att tänka så när du mår som du mår. Kan barnmorskan hjälpa dig på något vis? Hoppas du snart mår bättre!!!

2010-04-06 @ 13:36:00
URL: http://cineraria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0