Ajaj!

Jävla mensvärk, ne jag kan nog inte ens kalla det för mensvärk.
Detta är något helt annat, det känner jag av, men det är som mensvärk fast 1000gånger värre.
Kan nästan tro att jag har en unge i magen som är påväg ut, för värken är desamma som när jag födde Bella.
Om inte värre?! Jag kan nog säga att såhär kändes det när moderkakan lossna och jag fick såna rejäla värkar, förutom att jag inte har någon stor mage som blir stenhård. Har haft såhär nu i flera timmar, vet inte om det kan vara något farligt med tanke på snittet. Jag är ju sån som person, ringer inte i första taget utan vi får se hur det blir mot kvällen nu. David är och köper alvedon, om de nu ens kommer göra någon värkan. Men blir det värre får jag nog åka till NÄL och bli undersökt.
Annars idag, har man inte gjort något.. igen! Men vad ska man göra när det bara öser ner?
Tråkigt för stackars Bella som inte får springa av sig, men imorgon går jag ut oavsett om det regnar för det går inte sitta här som ett fån. Jaja..
Till något helt annat, denna månaden är katastrof , ska göras tusen saker.
12:e - Läkarkontroll - Nicole
24:e - Bvc 18mån - vacc - Bella
25-27 - Bvc - Nicole
30:e Efterkontroll för mig.
31:e Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0