Godmorgon!

Ja, jag vaknade inte nu men har bara slappat och det ska göras hela dagen, då Nicole ska till sin farmor och Bella ska till Davids bror och hans tjej ..
Hade först tänkt gå ut lite, men jag ångra mig, det blir filmkväll från det att barnen åker iväg. Bara få koppla av och njuta av egentid. :)
Michelle, jag kan ju inte svara dig förutom här men jag måste bara säga att Bella har inte alls bruna ögon, :P
Det ser så ut från långt håll men står man jätte nära så ser man att dom är gröna. Många som har sagt bruna men faktiskt så är det gröna :) ..
Ne nu ska jag dricka upp kaffet, börjar få lite ont i huvudet men det är väl för att man vet att dom ska iväg sedan.
Ha en underbar lördag.
Ingen otur igår förresten.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0