Goookväll/natt..

TA I TRÄ gör jag innan jag säger detta. Nu sover mina flickor..
Jag var övertrött förut men nu kan jag absolut inte sova. :/ Typiskt!
Jag sitter här och söker på google, om det finns någon bra sida där man kan lära sig kroatiska.
Jag kommer ju därifrån så jag vill gärna kunna mer än bara hej liksom. Har hittat en skiva man kan köpa. Den kostar dock 600:- , så jag får vänta lite med det, men vissa sidor har där man kan lyssna hur vissa ord uttalas men det är inte tillräckligt så den skivan hade vart toppen. Men det får som sagt vänta i någon månad.
Idag har vi varit hos davids mormor, iszabella har sprungit av sig på gården där. Hon blev nog trött, för hon somnade sittandes i vagnen påvägen hem.
Nästa vecka blir det antagligen att planera in dop , ska det bli av måste vi boka ett datum, annars kommer vi bara skjuta upp det och sedan blir det inte av alls.
Nu hade jag väl inte mycket mer att skriva. Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0