Orkar inte!

Jag hade tänkt att greja med bloggen nu när Bella sover och Nicole ligger lugnt här brevid, men jag har ingen lust eller ork så jag skiter nog i det.
Idag har jag tvättat och städat lite grann, pappa var förbi imorse och lämna kameran igen, då jag behöver den och han behövde den inte själv just nu, så det var ju snällt. Sedan kom Maggan på kaffe, och en stund efteråt kom Davids mamma Marie hit. Så idag har vi haft massa med besök.
Nu känner jag mig mega trött, vill slänga på en film men jag hittar ingen som lockar. Igår såg vi på Änglavakt, de som inte sett den borde göra de. Den var ändå lite rolig samtidigt som den var sorglig. Vi skratta ihjäl oss när gubben - Walter stod och dansa, ett tag efter det somnade David så jag fick se resten själv och grät i slutet, så känslig man kan vara ibland.
Jaja nu ska jag ta min sötnos här för hon gråter. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Michelle.. =)

En Spicer o en Larsen till utseendet...haha.Hur som helst sååååååååå jävla gulligt söta ihop. :)Kramar om..

2010-08-05 @ 23:23:55
Postat av: Svärmor/farmor

Så Nicole fick ligga på filten

2010-08-06 @ 00:16:21
Postat av: Mormor/Svärmor

Michelle...i verkligheten så är Nicole så lik Belle=)

2010-08-07 @ 16:29:46
Postat av: Michelle..

Mormor/svärmor..Nämnde inga namn:)Men tar man bort de domenerande bruna,så är Bella en kopia av sin pappa:)

2010-08-14 @ 12:10:14
Postat av: Michelle.. =)

Hahaha..ok.Har bara träffat "Virvelvinden"en gång,,hahaha det var svårt o se hennes ögon då.Men på korten ser de faktiskt till o vara bruna..kram

2010-08-14 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0