Ullared!

Godmorgon,godmorgon.
Steg upp strax efter 05.00 , nu är jag klar men vi ska inte gå förrän om 20 -30 min, så hade kunnat lega kvar i sängen en stund till förut. Haha. Ögonen är trötta men det blir nog bättre när vi kommer ut och tar oss en promenix till resecentrum .
Jag kommer nog iallafall vara trött när jag kommer hem, men sova får jag inte göra förräns ikväll eftersom att jag kommer komma hem till två busungar .. va jag nära på att skriva.
En busunge och ett matvrak. Nicole är ju inte direkt skrikig av sig, bara när hon inte får mat på direkt när hon blir hungrig. ;P
Min Lilla Bella vaknade nyss, ville ha välling sedan la jag henne brevid David och hon somnade gott igen.
Pussade massvis på henne. Kommer ju sakna alla mina 3 älsklingar. <3
Ska strax gå in och pussa försiktiga på dom innan jag går.
Min David, min Iszabella & min Nicole - mitt liv!

Hejdå. Ha en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0