Tillbaks!

Blev änna lite tråkigt att skita i bloggen såhär många dagar. :P
Ne jag ska bara uppdatera lite vad som har hänt här, det är väl inte värst mycket.
Vi var på BVC med Nicole i tisdags, hon hade gått upp nästan 800gram så nu väger vår lilla flicka 4175gram och var 52cm lång. Nu är hon inte så liten längre. :)
Iallafall, har precis beställt lite kläder. Det blev detta och massor till David också såklart. Nicole fick faktiskt ingenting nu, eftersom att hon fortfarande har en massa kläder , och det är ju först nu hon kan använda storlek 56
Men jag var så sugen att beställa body och strumpor på hm som det stod 1 <3 dad , och 1 <3 mum på, får se om jag gör det senare. Annars fanns det faktiskt inget annat fint till Nicole.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Emma undrar var du har beställt stövlarna ifrån?

2010-07-29 @ 15:31:47
Postat av: nathalie - nybliven mamma

Har märkt det :) tattuerade mig även när jag var gravid :)

såg att eran tös också var 3 veckor tidig :D

2010-07-30 @ 13:43:01
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0