1 Juni ..

Och nu kan jag säga att "nästa månad är jag beräknad, då är jag tvåbarnsmamma"
Låter heelt jävla underbart, eftersom att jag är beräknad 7 Juli så blir de inte något agusti barn inte :)
Ja fast de kan ju lika gärna bli ett Junibarn med, eftersom att jag först var beräknad 30 Juni, men det låter härligt att säga att nästa månad är de dags!!
Dagen idag, ja idag har vi varit ute hela dagen , det har varit så gött så.. Bella har sprungit runt , lekt i sandlådan så hon somnade påvägen hem , hon var jätte trött. (hon sover ju inte middag längre)
Så nu sitter man här i soffan, kaffet har precis blivit klart .. har en annan liten bebis som är vaken och är elak emot mig. Trycker som fan med (stjärten) under revbenen och det gör ju inte lite ont då eller? Fy..
Samtidigt som jag har sånna jävla stickningar och tryck (ursäkta mig) mellan benen.
Imorgon går vi in i vecka 36 .. härligt att det börjar dra iväg igen, va väldigt segt från vecka 32 till vecka 34.
Men nu fortsätter de förhoppningsvis såhär, och att vi snart får "lukta" bebis. Både jag och David orkar inte med de här mer, framförallt mitt humör. Davids ord "Kan du inte ta och trycka ut den där någon gång istället så du blir människa" haha. Tycker faktiskt synd om honom.... Snart hjärtat <3.
Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe. tingeling.
Vår lilla skatt, (mina blodådror har blivit så tydliga nu, helt sprickfärdig :P)
En utslagen Iszabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0