3 Juni..

Goddag..
Nu har man precis kommit hem här, kaffet är klart och Bella är helt utslagen och sover.
Känner att jag bara vill ta det lugnt idag, sitta hemma och inte göra något för imorgon ska man upp innan 07.00 , till MVC 8.00 , och efter det ska vi hjälpa mamma med ballonger, blablabla .. sedan vara på nisse skolan och vänta på att min käre bror ska springa ut , åka till min morbror i strömslund och fika, och efter det blir det "samma visa" fast i vänersborg då davids syster tar studenten..
Hoppas bara man har ett barn som vill sova i tid ikväll, hon har ju skapat nya rutiner och vi bara älskar dom. Eller inte!! Sover liksom ingenting på dagen, somnar vid 7,8 som hon brukar och vaknar igen efter en stund. Häromdagen var hon vaken till 00.30 , trodde verkligen jag skulle dö så trött jag var. Och hon bara sprang runt här och skratta och allt var jätte roligt.. Tokiga flickan!!!!
Klockan är redan 5 snart ser jag nu, och det var inte alls längesedan hon somna, så ja det kommer nog bli en sån natt igen.
Kunde verkligen inte hålla henne vaken nu heller, stackarn var jätte trött..
Ne men nu ska jag ta mig en kopp kaffe här .. tingeliiing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0