7/6 - en månad kvar !!!

Då var det bara en månad kvar till beräknad födsel, sedan med min otur blir det säkert övertid.
Idag är vi alltså 35+5. En månad känns ändå som evigheter med tanke på hur min kropp mår nu.
Gick till hemköp förut och ursäkta uttrycket med det såg nog ut som jag hade blivit brutalt tagen i baken alltså.
Fyfan, kan inte gå överhuvudtaget längre, vad ska man göra? Åka rullstol eller? Haha.
Ne , jag struntar i om det är fint väder, hoppas det regnar i en hel månad så jag inte behöver ha ångest över att sitta inne. För jag kan verkligen inte gå någonstans, kan ta Iszabella till lekparken utanför men inte längre, ungefär..
Tycker så synd om min lilla sessa, men det blir bra sedan när detta är över.
Ska till mvc imorgon igen för att kanske få de bekräftat nu, hur h'n ligger. Om inte annat blir jag uppskickad, så de kan bekräfta via ultraljud. Så knepigt allt kan vara ibland :P , hoppas du ligger rätt där inne din lill- toker. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0