BB-VÄSKAN

Idag ska jag packa BB-väskan så den är riktigt klar. De enda som ligger i nu är förlossningsjournalerna.
Kom ju överens om att jag skulle packa dagen då Jessica fick sin lille pojk, men de var ju i fredags och vi var hemma sent efter studentfirande , och igår var vi ute hela dagen så det får göras idag :)
Måste även köpa in lite saker som ska packas ner som , våtservetter, modersersättning,nappar,flaskor,druvsocker,1 dags comviq surf, schampoo,balsam, någon slags olja till bebisen. (får rådfråga på apoteket).
Iszabella sprack ju i alla vecken, hon blev så uttorkad och hade inget fosterfett på sig.
Sedan får jag skriva en kom-ihåg lapp , och lägga på väskan då kamera och lite annat som man använder nu ska med. Beställde ett par knästrumpor som jag kan packa ner direkt , men annars får jag vänta med min packning.
Känns så otroligt skönt, idag är det 31 dagar kvar. imorgon är det den 7:e , alltså en månad kvar. Då börjar den riktiga nedräkningen. Herregud vad tiden har gått fort.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fint kort :)

2010-06-09 @ 15:59:14
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

varsålite :) lycka till med den nya lillen :)

2010-06-11 @ 22:40:55
URL: http://ninahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0