Fredag!

Godmorgon !
Iszabella vaknade vid 07.00 ungefär, var väl för att hon hörde pappa greja med tvätten ute i hallen.
Blir lite förvånad över att hon vaknar "Såpass" tidigt, för de är tidigt när det gäller henne.
Ioförsig så kom hon i säng som hon skulle igår, kämpade verkligen från klockan 17.30 igår kväll, hon var såå trött men hade jag lagt henne då så hade hon varit vaken hela natten. Hon var inte på humör kan jag säga :P
Iallafall, david tvättar.. som vanligt. Tro det eller ej men det är oftast han som står med tvätten. Ja kan bara sitta och lata mig. :)
Vid 11 eller när det nu blir , hade vi tänkt åka till Siba. Kika runt lite efter nya saker, speciellt till Bella. Jag behöver ha nya skor. Nya kläder är redan beställda. Har beställt kläder till oss alla här hemma, och nu kunde jag äntligen beställa "vanliga" kläder till mig, för snart är denna mage väck . :) Hoppas magen försvinner lika fort som sist ;) .
Idag är det 26 dagar kvar , inget mer av slemmis har gått så den återbildas nog. Fan! :P
Ne men 26 dagar är inte mycket de heller, men dom kommer antagligen gå väldigt segt.
Ne nu ska jag ta och fortsätta på mitt kaffe här, och gosa med Bella som ligger här i soffan på en kudde och kollar på vakna med the voice . Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0