Ja ..

Vet ni , idag har vi inte gjort ett skit !!! Det känns fan så härligt, att bara få slappa.
Får ju egentligen inte göra mycket mer än att , sa läkaren till mig. Men så funkar det ju liksom inte..
Men idag kände jag att nu får jag lyssna lite på läkaren ;) , en liten ursäkt sådär. Ne men idag har det faktiskt "spänt" vid snittet och jag har haft menssmärtor?! :O .
Påtal om det , nu kan ni som tycker de är äckligt och hemskt att läsa om mens bläddra ner. Någon som vet hur mycket man blöder efter kejsarsnitt? Är det precis som när man fött vaginalt? (Jag hade faktiskt inte ens en aning om att man blödde "där nere" när man gjort kejsarsnitt) Kanske ganska logiskt men jag är ju lite efter ibland. :P
Har iallafall blött nu i 2 veckor imorgon, är inte de ganska så länge ändå? Minns inte hur det var efter Bella föddes.
Kan mensen kanske komma igång direkt efter blödningen eftersom att jag inte ammar? Tänker mer på om det kanske var därför jag blött så länge nu, och magsmärtorna jag har .. Jajaja, någon gång tar det väl ändå stopp.
Jag David Iszabella och Nicole har precis varit i affären och hämtat ut viktökningspulver, så man kan få gå upp lite.
Tänkte väga mig imorgon när jag ändå ska till BVC, skulle väl kanske gissa på 50-51. Vägde 57kg dagen innan jag blev snittad. Ja vi får se :) . Ne nu ska jag ta och hjälpa min man här, som har skalat potatis . Blir att äta upp resten av kalopsen som blev över igår . Ha en bra kväll allihopa. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: sofia

´Jag blev snittad med min grabb för ett par år sedan, och jag hade mitt avslag i 12veckor, blodblandat hela tiden... och mycket...man har de oftare längre tid om man är snittad än föder vaginalt. Hoppas det slutar för dig snart, och ammar du inte kan mensen lätt komma igång nu tror jag, prata med bvc, dom brukar kunna även sådana frågor.. lycka till med flickorna, jätte fint namn ni valde!

2010-06-29 @ 19:27:26
Postat av: Anonym

klart man får avslag efter kejsarsnitt..fick jag med.

2010-07-01 @ 07:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0