KL:06:06

Inte varje dag man vaknar såhär tidigt, va är det för fel på mig?
Jag drömde något om fästingar så jag låg i sängen och kliade mig överallt, usch de är så hemskt när det blir så.
Var iallafall klar vaken efter en stund, så jag låg och kika på Bella i en halvtimma nu innan jag gick upp.
Lilla skruttan, hon har blivit så stor. Snart har vi en liten bebis och en mega bebis här hemma.
Brukar fundera på hur hon kommer vara emot denna lill. som kommer.
Hon kommer säkert vilja bära runt på bebisen .. Försöka stoppa in nappen (som hon brukar göra på nheo)
Klappa bebisen på huvudet, ja det ska bli så roligt att se hur hon reagerar.
Jag vet iallafall att hon kommer vara avundsjuk , oavsett vem av mig och David som tar hand om den lill. ,
jag och han får ju inte kramas ens en gång, för då ska hon vara med. Haha!!
Det är ju viktigt att hon får vara med och får den uppmärksamheten hon behöver, klart vi inte glömmer henne.
Vi alla kan gosa tillsammans. Men det hade nog blivit ett litet större problem om jag exempelvis skulle ammat.
Vad jag bablar på, märks nu att tankar snurrar i huvudet på en nu. Ne jag funderar på om jag ska försöka vila lite till, ska ju ändå upp vid 9 om inte Bella har vaknat innan det. Idag får man besök av Jenny Sandberg. <3
Det var ett tag sedan, Bella var inte ens en månad tror jag sist gång vi träffades. Vet inte hur många gånger vi har sagt att vi ska ses men så har det aldrig blivit av. Ja det blir nog en trevlig dag tror jag.
Hoppas ni alla andra också får en trevlig dag. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0