Läggdags för lilla Bella..

Har precis ätit kvällsmat här, pannkakor blev det. Lilla Bella mumsade i sig, som vanligt när det är lite sött.
Haha..
Så nu blir det det sista här innan det är dags att lägga henne.
På tal om något annat..Imorse såg jag att hon var lite svullen i tandköttet, tänkte att jag skulle kolla de senare men glömde helt bort det.
Så förut när vi busade så gapade hon så jag petade henne lite på bissingarna, och OJ två tänder hade ploppat upp lite längre in , i överkäken. Så nu har lillskruttan 10 tänder .. Och mer kommer :)
De tråkiga är ju att jag inte vet när hon fick dessa tänder, för de hade kommit ut en liten bit. Men jag får väl skriva i början av Juni eller något. Så ska man in i munnen på henne för att se vart dom sitter, och det är inte det lättaste kan jag lova. Ne nu ska jag göra iordning henne för natten.
Ha en bra kväll .. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: jen

Då är hon en riktig bitare alltså, hehe

2010-06-13 @ 20:16:16
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: Jen

Jo de e klart :P Tänkte bara på att hon har mkt tänder nu, inte direkt att hon bet någon :P hehe

2010-06-13 @ 20:39:22
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0