Mjukat upp bäckenet ..

För ett tag iallafall !
Har suttit i ett bad, och njutit.. men det varade ca 10 - 15 min, då jag blir så jäkla rastlös av att bada.
Värmen ska vi inte tala om, fyfan att jag aldrig lär mig att jag inte ska ha de så varmt. Men antingen är det för varmt eller för kallt. :P
Nu känns det helt okej i bäckenet, men tyvärr kommer det onda tillbaka inom en timme, som vanligt.
Ska jag bosätta mig i badkaret? No no ..
Men nu är jag här, jag kan inte trolla bort det onda i bäckenet, och jag kan heller inte tvinga ut lillskiten som ligger i magen. Men jag säger bara, vad jag ska njuta när magen är borta!!! Inte ska vi vara avis på gravida sen inte. Nejnej. Nu är barnbärandet/barnfödandet snart över för gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja de borde inte gå efter sånt :P

2010-06-09 @ 18:06:48
Postat av: jen

BEEEBIIIIIS!

2010-06-09 @ 20:07:55
Postat av: Anonym

Kan tänka mig det hihi :) jadu de skriver ja imorgon hehe ;)

2010-06-09 @ 21:37:50
Postat av: svärmor

barnet kanske gör som jessicas pojke,"sabbar" en högtidsdag?vill nog komma ut på sin pappas 25-årsdag,eller på midsommarafton.

2010-06-09 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0