Onsdag !

Godmorgon , får jag väl säga ..
Jag är uppe med Iszabella sedan ett tag tillbaka, David och lillasyster ligger och sover.
Sover, äter, kissar, bajsar .. sover sover sover.. de är vad lilltjejen gör. :)
Så här sitter jag med mitt kaffe och min stora flicka, gud så stor hon har blivit.
Lilltjejen är såå liten, så små ben och man vågar knappt ta i henne när man ska byta blöja exempelvis.
När man sedan byter blöja på Bella, bli hon värsta klumpungen :P , haha.. <3
Har ju dragit på mig världens förkylning, så har sovit i soffan sedan jag kom hem ifrån BB.
Har fått sitta upp och sova, för så fort jag kommer i liggande ställning så irriterar de så i halsen så jag måste hosta hela tiden. Hatar hosta !!
Men i natt har jag allt kunnat sova inne hos mina älsklingar. När jag gick och la mig igår så vaknade Bella till och kramade om mig. Finns ju ingen härligare känsla..
Iallafall, idag ska vi till bvc .. ska bli kul och se vad hon väger nu, jag tycker ju inte hon har blivit större men hon äter ju hela tiden. Ska även ta ett hb på mig när jag är där. Åkte ju hem på egen risk från BB då mitt hb låg på 73 .. :O
Läkarn ville ge mig två påsar blod, men jag mådde jätte bra, kände mig inte yr eller något  överhuvudtaget, jag var bestämd på att åka hem. Så måste ta ett hb för att se så de har gått upp , annars måste jag till NÄL för att få två påsar blod. Men de hoppas jag att jag slipper :) Ska även se om hon kanske vet något om snitt och så , de ska nämligen vara mjukt runt om , även fast de är svullet.. men på höger sida är det en liten hårdnad, är säkert ingenting men man blir ju nojjig ..
Ja, nee nu ska jag njuta av mitt kaffe .. ha en bra dag.
Idag är lilltjejen 1 vecka redan! Mammas lilla groda.
Magen en vecka efter snittet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0