Söndag!

Godmorgon kan man väl fortfarande säga. Iszabella vaknade 09.00 så det är inte så att man nyss gått upp.
Har hunnit med lite röjande här på morgonen. Behövs alltid, och det känns väldigt härligt efteråt.
Inte för att de var ett jätte röjande, men lite disk, så damma jag av lite. :)
När jag vaknade mådde jag inte bra kan jag lova, fyfan denna ryggsmärta tar död på mig snart.
Och detta ska jag minst stå ut med i 24 dagar till, det kommer kännas som en evighet, För varje dag som går blir det bara värre och värre. :/ Ooorkar inte mer !!!!
Iallafall, nu leker Bella har brevid mig, och jag dricker te. Har bytt ut morgonkaffet mot te, för kaffet smakar fan skit nu förtiden. Brukar i vanliga fall dricka svart kaffe, men under graviditeten nu så har jag inte kunnat dricka det för det blir för starkt för magen, så har haft en liten skvätt mjölk i. Men inte ens det fungerar nuförtiden, för kaffet smakar bara surt efter 5 minuter. Men te är också gott :)
Idag har vi inga planer här, jag tar dagen som den kommer..
Ha en bra dag alla!
-
Måste bara lägga upp en rolig bild på vår underbara dotter, som satt här i soffan brevid sin pappa igår och bablade på.. sedan går hon en bit ifrån honom , och efter ett tag undrar david varför hon är så tyst. Hon brukar ju ligga på sin kudde i soffan och kolla på tvn men alltid säger hon något , eller rör sig lite. Men när han kollade mot henne såg det ut såhär
(Ser ni vad färg ungen har fått, inte pappas pigment här inte ;);) )

Kommentarer
Postat av: svärmor

Har du pratat m din barnmorska om dina smärtor?Eller be att få prata m en läkare.Fråga om dom kan sätta igång dig tidigare.

2010-06-13 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0