Tisdag, 29 dagar kvar.

Godmorgon, vaknade här för en timme sedan. Bella och hjärtat ligger fortfarande och sover.
Får skylla mig själv lite, men vi råkade somna med Iszabella vid halv 6 igår kväll , vaknade igen vid halv 9. Så hon var vaken ganska så sent i natt. Men jag kan inte me o väcka henne utan hon får sova.
Sitter här och väntar på att cathrin ska komma, hon ska med mig till mvc. Vi tar bilen dit, är egentligen inte långt men jag orkar verkligen inte. Har sånt jäkla tryck bak i ryggen.
Så idag hoppas jag på en sån här liten dam .. Go och glad, som är snäller mot sin mamma.
För idag blir det en hemmadag, tänkte ta ut Iszabella till lekplatsen här utanför men jag ska inte iväg någonstans inte.
Och en bild på Bella , som väntar på att ge rosen till sin faster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0