Trevlig måndag !

Godkväll allihopa!!
Idag har dagen gått väldans fort, fastän jag har varit vaken sedan 05 imorse.
Kroppen börjar nog ställa in sig på att gå upp tidigt. Kommer ihåg att jag vaknade 07 varje morgon vecka/dagar innan Bella kom. Så h'n kanske är redo snart då? Ne de tror jag inte, denna lill- krabat bara jävlas med sin mamma.
Trycker och gottar sig riktigt rejält, bara luras lite sådär. Denna grav. slutar väl vid 42+6 , alltså den 27/28 Juli är sista dagen för lill-n, igångsättning den 27 Juli senast sedan vet man aldrig hur lång tid förlossningen tar.
Ne du bebis, då får du inga pussar när du kommer ut ! Vad säger du nu då? :)
Iallafall , dagen har varit riktigt trevlig. Var och mötte Jenny Sandberg vid tolv, och vi har ju som sagt inte träffats sedan Bella var drygt en månad, och som hon själv sa .. de märktes för munnarna gick i ett. Klockan gick jätte fort, kändes som vi fikade och tjata i en halvtimma, sedan skulle hon iväg och träna. Men hon gick här ifrån efter 4, halv 5 kanske tillome. Vi bor ju inte så långt ifrån varandra, så det får allt bli lite mer ofta tycker jag. :)
Den sista tiden innan hon gick , satt vi och skratta enormt mycket åt hennes pojkvän som försökte få liv i en utan deras två fiskar, för den låg bara och flöt. (Ja inte att det var roligt att den nästan var död) , men hur fasiken försöker man få liv i en fisk då? Haha.. Ja kunde få en bild framför mig, och det såg ju inte riktigt klokt ut.
Jaja.. Till något annat, imorgon ska jag till MVC igen.. känns som man är där hela tiden. Har ju ioförsig varit där varje vecka sedan två veckor tillbaka, men de har ju haft sina orsaker. Men imorgon ska jag dit på de vanliga kontrollerna, jag ser mest fram emot vad hon säger om hur h'n ligger denna gång, kanske har sjunkt ner i bäckenet ännu mer.. Känns nästan så för de änna svider i underlivet på mig, varje gång h'n "borrar" (alltså trycker) sig ner. Förut fick jag tillome hoppa upp ifrån stolen, gjorde sån där oohhajaj grimas, för trycket vägra ju släppa.. Hmm, hon kanske vill säga "snart är det nog dags".. :) Haha jag vill så gärna ha bebis här nu men jag vet att de även kan dröja och jag har ju även ställt in mig på övertid, skulle nog bli ganska så chockad om h'n skulle sätta igång något tidigare. Den dagen den kommer ju någon dag .. Jag längtar så enormt mycket. Jag längtar efter de härliga värkarna som surrar bak i ryggen, och som strålar ut mot magen. Jag längtar efter första skriket, första mötet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0