Ett jävla bra köp !

Idag har de inte varit min dag , de kan jag verkligen lova.
Kroppen har inte varit med överhuvudtaget, illa illa. Men man får försöka ta tag i saker ändå, för när man är en familj kan man inte bara slänga sig i soffan direkt. Nejnej.
Har nog diskat ett antal gånger, dammsugit, ja röjt .. även fast kroppen har bråkat.
Var inne på blocket förut och kikade efter lite saker till barnrummet, och jag hitta denna fina bokhylla för endast 100:-, och det fanns dessutom här i Trollhättan. Brukar ju aldrig hitta något bra här i närheten men nu hade man tur.
Nu står mina muffins i ugnen , har hackat i lite choklad så det kommer nog sitta fintfint när de är klara :).

Det kommer nog bli fint i barnrummet, den ska ju målas vit också. :)


Kommentarer
Postat av: cathrin

har en sån svart som du kan få gratis!

2010-03-25 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0