ETT JÄVLA HELVETE !

JAG OCH DAVID ÄR MAGSJUKA!
åh,
inatt vakna jag vid 02.00 , och sedan dess legat vaken och spytt till klockan 9 imorse, somnade till 10 och vaknade igen. När david och Iszabella vaknade fick jag ta sängen , hade så jäkla ont i kroppen att jag inte ens kunde sträcka ut benen, och var urtörstig men så fort jag tog en klunk kom de upp igen. Så fick till slut i mig denna halva alvedon, och vatten så nu är jag mycket bättre. Men vågar mig inte på att äta något , ellr dricka något ifall de skulle komma upp. Stackars lillbebis i magen dessutom.
Nu när jag är pigg, då blev de ombytta roller här hemma, så nu ä de stället älsklingen min som ligger i sängen med hinken brevid sig. Får låta han sova tills ikväll, och se om han mår bättre då.
Tur att de gick efter varandra så någon kan ta hand om iszabella, för de hade nog inte blivit de lättaste om vi båda låg och hulka som idioter.

Hoppas ni andra har en bra dag. NJUUUT av att vara friska!

Kommentarer
Postat av: Jen

Fy fan va jobbigt. kommer inte ihåg när ja var magsjuk sist som tur är.. inte ofta man är det!



Krya på er!

2010-03-07 @ 19:38:11
Postat av: jenny.k

drick avslagen cola det ska funka.

2010-03-07 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0