Flyttar den 1 Maj ! :)

Tror knappt de är sant ! Trodde verkligen inte denna lägenhet skulle bli vår, då jag inte haft några förhoppningar alls om att få lägenhet på fleeera månader. Trodde verkligen vi skulle vara kvar här då lillbebis kommer.
Men icke! Jag är såå himla glad. En trea på hjortmossen , första vån . Kan inte bli mycket bättre.
Ett plus i kanten är att solen ligger på balkongen hela dagen också, så till sommarn blir det mycket kaffe på den underbara balkongen.. Nu drömmer man sig bort . :) 
Köket var nyrenoverat , och de ska byta golv i storarum och byta tapeterna där också, sedan om de skulle tapetsera i något mer rum vet jag inte, det får jag vet om en stund :) .

Jag är så lycklig nu!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fan va gött! :) Om ni behöver hjälp med bella då så kan hon få vara här om ni vill :P

2010-03-18 @ 16:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0