Fredagen = bara en massa kaos i huvudet !

Äntligen äntligen äntligen!
Nu är allt för idag avklarat..
Idag har Bella varit hos sin mormor i några timmar medans vi gjorde de som behövde göras.
Vi var först och åt KinaBOFFaaaj på Golden, efter det handlade , med en jävla stress kan jag lova.
Kunde inte tänka klart för 5 öre, Så det blev att jag och madde fick dra iväg till affären ytterligare en gång och där glömmer jag också en massa grejer så vi fick gå ännu en gång.. Haha!
Men nu är allt klart, och jag har fixat två tårtor också som står i kylen. Så de får dra sig och bli saftiga.
Inte mitt fel om de smakar skit, utan mitt huvud. Skyll på den!
Så idag har vi haft en kaos dag men ändå så underbart trevligt med Tobias,Madde och alla barnen. <3
Fick även träffa Mamma en sväng idag, kändes härligt. Blir ju inte av allt för ofta. Mycket som sker just nu ...

Ne nu har jag precis ätit upp mina två nattmackor som älskling gjorde till mig så jag ska borsta tänderna, och gosa ner mig i soffan, och där kommer jag säkert att somna. Som vanligt ..

Godnatt på er alla människor!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0