häärliga lördag!

Kan inte denna snö bara försvinna så man kan få lite vårkänslor när solen ligger på.
Man får mer energi och blir gladare om dagarna ..
Nu snart ska vi gå till affären här, handla något att äta så man inte äter försent idag, för idag ska vi mysa med fläskfilé med klyftpotatis, beasås och lite goo sallad. Låter så jävla gott att min mage kurra till.
Idag blir det en myspysis dag med gott folk , hoppas dock Bella inte är på samma humör som igår.
Sov en halvtimma på hela dagen, grät för minsta lilla, blev glad, grät för minsta lilla, och vägrade somna , hon somnade först vid 22.00 tiden. Ja så igår va ingen bra dag..
Tror hon håller på att få mer tänder denna lilla tös.
Igår när jag skulle lägga mig var hon som ett element så jag fick gå upp igen, hämta tempen och supparna.
38,5 hade hon, så hon fick en supp.. och självklart blev hon småpigg men somnade allt efter ett litet tag.

Ne nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och kika på min dotter som just nu sitter och leker med inotyol. :P

Nheo Bella och flickorna (blandar ihop deras namn) , vackra barnen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0