Helt slut !

Denna dagen börja vid 07.00 ! Hörde david skratta , så jag vaknade med en gång och tänkte "vad skrattar han åt" , kollar på min dotter och där låg hon med ett igen svullet öga, blinkandes med de andra och log. MEN HERREGUUUUUD HUR SER DU UT ? De var min reaktion. Ögoninflammation ja.. Hon kunde inte öppna ena ögat och det såg mer eller mindre ut som om hon hade fått sig en rejäl box. Gjorde faktiskt ont i hjärtat när jag såg henne men hon tyckte de var jätte kul och skratta , tills mamma kom med en handduk och torkade rent.
Sedan klev vi upp från sängen, gjorde iordning en flaska till henne, och jag började nästan direkt med städningen. Efter någon timma somnade David med Iszabella, så jag lät dom sova. Visste hur trött David var.
När Bella vakna fick hon badat och på med kläderna, de vita strumpbyxorna som blir så jävla sketna jämt. Hatar de!:P
Vid 14.00 kom Bellas farmor,faster,William,Carina,Erik, (har jag glömt någon kanske) , och efter ett tag kom Davids mormor och hela bunta!:) , Tobias,Madde,Nheo, Mamma och Sandra kom också.
Trevligt trevligt.. Har allt tagit kort (lägger upp bilder imorgon, då vi tog kort med maddes kamera) på "mitt mästerverk" haha, ne de kan jag inte påstå men det smakade gott iallafall. Så för ca en timma sedan åkte alla hem, och Bella var jätte trött så hon fick en flaska och sedan var det sängen för henne. Så nu sover hon så gott och jag och Älskling ska äta pizza, kanske slänga på någon film och bara gosa ner oss i soffan. Hade inte vart fel att ligga i soffan med täcke , gosandes framför en film. Så jäkla underbart <3
Imorgon blir det kalas igen, då Jonathan och Casper har fyllt år. :)
Ha en bra kväll allihopa, nu är jag för trött för att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0