Jag skryter!

..jag är så jävla stolt!
Rökfri en vecka idag, är jag inte duktig eller?
Idag ringde Marianne mig, hon från rökavvänjningen, och jag berätta att jag utan hjälp (förutom nicotinell),har varit rökfri en vecka idag, hon blev riktigt glad och impad över att jag hade klarat av de, berätta även om mina små knep och ja som sagt hon var glad och stolt över mig. Men jag sa även att jag ändå ville ha möten med henne en gång i veckan ungefär, då jag känner att det ändå är skönt att ha ett stöd vid sidan om.
Även hon har varit rökare , och rökt under två utav hennes graviditeter så vi pratade även lite om de
.Så på måndagar befinner jag mig hos henne i ca en timma. Hon ville även träffa lilla Iszabella, så självklart får hon hänga med mamma på måndag. :)



Kommentarer
Postat av: Mamma

BRA ELINA!!! Du klarar detta,du är stark och jag är STOLT över dig!ÄLSKAR DIG!!

2010-03-10 @ 19:45:35
Postat av: jen

Du ska va stolt! det är riktigt bra gjort! :)

2010-03-10 @ 21:10:25
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0