Mammas!

Inte konstigt att man har haft ont i magen de senaste dagarna, det har smällt på rejält. Och magen har kommit lite längre upp .. puhh! Ha, nu kommer du inte ut din lille rackare. :) Men känns allt så ibland, då du ligger med fötterna neråt eller något. Haha! Laddar upp veckans magbild idag då jag inte har någon kamera längre :( .
Åhh måste verkligen fixa mig en !
Bilden är tagen med samma linne, de skiljer dock ca 10 veckor mellan korten, stor skillnad.
Ja och som ni ser så har jag sketnat ner mig efter bakning, men men hur lätt är det med en stor mage i vägen?
David går ju tillome in i den ibland. 

vårt lilla barn , <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va mysigt! Och det har verkligen hänt grejer med magen =)

2010-03-31 @ 00:21:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0