Snart 21

Klockan är 9 , denna dag har verkligen gått fort.
Vi var på Eidar och valde tapeter, och det blev vita med stora täta blommor, i hallen.
I vårat sovrum blev det en grön fondtapet med krimskrams på, och gröna på de andra väggarna.
I barnrummet blev det en ljus grön tapet som "fondvägg" , och 3 ljusbeige/rosa tapeter. Man kunde inte riktigt säga om det var rosa i eller inte, men de var väldigt fina och det kommer bli jätte fint i barnrummet tror jag. Skippar att måla på tapeterna, blir kanske någon väggdekor av något slag , men det kommer inte upp något sådant på tapeterna nu, utan först när liten är här isåfall.
I vardagsrummet blev det en vit med svart krimskrams på som fondtapet och resten i vitt. Orkar verkligen inte med starka färger i vardagsrummet nu, för man tröttnar såpass fort. Det har jag lärt mig efter att jag haft de så många gånger i mina andra lägenheter.
Sedan skulle ju golvet i vardagsrummet göras nytt , och köket var nyrenoverat. Kan det blir bättre?
Det kommer nog bli skeeeta bra, jag längtar så tills vi flyttar nu.
Maj Maj Maaaaj ... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0