Söndag

Igår var det Iszabella kalas , lite sent men hon har ju varit sjuk ett antal gånger, sedan så måste man även passa tider, som exempelvis hennes farmor som jobbar mycket helger och så, och vad vore ett kalas utan farmor? :)
Jag vaknade vid 07.00 , och började med städningen med en gång, och var klar vid ca halv 1, då var det bara för mig att duscha, och göra sig iordning. Folket kom 14.00 , och dagen var jätte trevlig. Bella åt massa tårta, hon slickade tillome glass ifrån golvet. haha! Goa unge. De sista gick vid ca 18.00 , då gjorde jag en flaska till Bella och hon var i säng vid ca 19.00 , vaknade efter ca 40 min och var vaken till 00.00. Efter de var jag pigg, och var vaken en stund men blev sedan jätte trött och gick och la mig. Natten var sig inte lik , då Bella grät emellanåt, så man har knappt sovit något. David gick upp med Bella och lät faktiskt mig sova till klockan blev 13.00 någon gång. Men det var knappt så man fick upp ögonen. Hade lätt kunnat sova i flera timmar till, men ne 13.00 är allt för länge de med. Vid 15.00 var det kalas för jonathan och casper. Så där var vi tills klockan blev lite över 18.00 . Trevligt men så trött har jag nog inte varit sedan sista månaden med bella i magen. Men så kom man hem, och blev jätte pigg igen, jag är inte sån att jag kan gå och lägga mig vid nio,tio på kvällen. Får ångest. Varför vet jag inte. Men så är det. Iszabella somnade iallafall som hon brukar och förhoppningsvis vaknar hon utsövd till morran. Lilla stumpan har ju ögoninflammation också, såg lite lite bättre ut förut men inte mycket. Men är de igentäppt imorgon, då får vi åka till vårdcentralen. Stackars min sessa.. Alltid är det något.

Du och jag älskling! Jag älskar dig så oerhört mycket ska du veta. Släpper aldrig taget om dig!! Nejnej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0