stolt stolt stolt!

Jag har nog aldrig varit så här stolt över mig själv , jag är verkligen STOLT, lycklig, och jag mår tusen gånger bättre nu!
Har till och med inbillat mig att jag har fått finare hud, haha ! Jaja , iallafall ..
Jag har faktiskt aldrig varit rökfri såhär många dagar förut.
Jag har ju försökt sluta förut men tror knappt jag kunnat hålla mig i 2 dagar. Jag vet att jag verkligen kommer klara detta!!
I 8 år har man slösat tid,pengar och hälsa på den äckliga skiten. Men nu är det över!




Kommentarer
Postat av: Jen

Ja tänk om man varit det.. man ska vara glad för att man har så bra som man har! Jag är överlycklig för att ja har det som ja har!

2010-03-06 @ 14:45:47
Postat av: Jen

Ja den e jätte bra :D

2010-03-06 @ 20:14:44
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: Petra

Grattis, vad skönt för dig! Låter som ett klokt val :)

Tack för din gissning i tävlingen, jag har registrerat den nu.

Ha en fin söndag!

2010-03-07 @ 09:35:11
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0