Tisdag

Idag fick jag bebiskläderna i brevlådan, och jag är supernöjd med vad paketet innehöll.
Imorgon kommer det ytterligare ett paket, tror snart david blir tokig på mig. Jag har sagt stopp flera gånger för nu har vi ju massa kläder, plus att de är flera påsar jag inte har gått igenom än som ligger i förrådet. Men det går ju inte låta bli.
Jag och cathrin var på rusta för jag skulle ju kolla en matta till barnrummet men hittade inte den jag sett på nätet så det blev 12 kaffekoppar istället, jätte fina.
Sedan gick vi in på Maxi och handlade lite till tacosen vi åt för en stund sedan.
Köpte även ett påskägg till Iszabella, och en godispåse jag ska fylla den med.
JAAA!?? Jag ska lägga i lite godis där i till min inte ens 14 månaders dotter. Någon som har något och komma med ?
Förväntar mig faktiskt inget annat, fega människor som inte kan stå för vem dom är utan måste kommentera anonymt. Men vet ni, det är upp till oss vad vi ger vårt barn, inte era problem! :)
Jag ska kunna skriva vad jag vill i denna blogg utan att folk ska skriva sina dumma kommentarer.
Ne nu ska jag dricka upp kaffet här och göra lite annat. Puss på er! Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Jen

Så länge man borstar tänderna ordentligt efter som min mamma alltid sa, hihi^^,

2010-03-30 @ 19:51:03
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: Jennie Hafstad

Äh, det finns skadligare saker att dö utav än godis. Dom blir lite pigga en sväng sedan somnar,värre är de inte med det! haha :D

2010-03-31 @ 09:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0