Tvätt!

Nu har man äntligen hängt upp all tvätt som inte blev torrt. Så nu är allt klart, förutom att de ska vikas imorgon. Men det är iallafall över för idag. :)
Tror nog vi har tvättat varje tygbit i detta hem, haha! Men det känns faktiskt väldigt härligt för nu finns inte ciggrök i några kläder överhuvudtaget.

Imorgon ska vi till MVC 10.30, så roligt så. Då får jag svar på hur mycket jag gått upp också :).
När vi var på BVC med Iszabella, ställde jag mig på deras våg och då vägde jag 53,2 kg om jag inte minns fel, och jag vägde 48,9 hos barnmorskan sist, men det är ju vågen på MVC jag går efter, men det kan ju inte skilja sådär jätte mycket. Spelar inte mig någon roll om jag så går upp 20kg, för då kan jag gärna tappa 10 kg efter förlossningen och behålla lite. De låter bra de tycker jag.
Kommer säkert få behålla några kilon ändå eftersom att jag inte kommer att amma , ja säg och tyck vad ni vill men så är fallet och jag har en stor anledning till det !
 (Får säkert massa anonyma kommenterar nu)

Så nu ska jag slänga mig i soffan, kolla lite på tv och sedan blir det sängen. Godnatt allihopa.
pusshej.


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hur kommer de sig att du inte ska amma? E det pågrundav att du går ner så mycket i vikt?

2010-03-10 @ 23:39:46
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

är det pga att du rasa så i vikt när du ammade iszabella?

2010-03-11 @ 06:47:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja då är det ju inte värt det, även om det är mysigt att amma så ska man ju må bra av det också :) Och ersättning funkar ju precis lika fint :)

2010-03-11 @ 09:24:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marina Bergendahl

Du gör ju som du själv vill & känner vad som är bäst när det gäller amningen! Kram Marina..=)

2010-03-11 @ 13:44:16
Postat av: Linda

ingen ska kunna dömma en för att man väljer att inte amma! vad anledningen är spelar ingen roll det är ett val man gör själv och har rätt till att fatta utan att få kritik. =) bebben svälter ju inte ihjäl för att man avstår att amma :D

2010-03-11 @ 20:02:52
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh så gullig ultraljudsbild!

Och visst är det upp till var och en vad man väljer att göra när det gäller amning... egentligen löjligt att ens bry sig hur andra gör. Det är ju du som vet vad som passar dig och din bebis bäst!

2010-03-11 @ 21:00:31
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Jennie

Du är stark. Tutte eller inte så kommer din tös/pojk må super med er som föräldrar! :)

2010-03-11 @ 21:09:28
URL: http://jellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0