13 maj

tjoho. klockan är redan 2 .. Timmarna har gått fort idag verkligen och ändå har man inte gjort ett skit. Iszabella vaknade lite innan 9 imorse, och redan vid 11 var hon trött igen vilket inte är så vanligt. Hon brukar sova högst en timma om dagen och det brukar vara mellan 3-4. Så hon vaknade för en liten stund sedan, och hon kommer nog inte vilja sova något mera , utan det blir i säng kl.19.00 som vanligt :).
Både jag och David har börjat bli så morgonpigga, vi vaknar även fast Bella fortfarande ligger och sover. Men det är bra att man kommer in i en sådan rutin nu när sommaren är så nära. Är ju även bra nu när liten snart är här också.. Jag har sån tur att jag inte är så trött, kommer ihåg att ca 2 månader innan Bella kom så sov jag heeela dagarna ungefär men det är väl olika.

I veckan som kommer nu ska jag ta och tvätta alla bebiskläder, sängkläder osv..
För om någon vecka ska man ju packa BB-väskan också , jag packar med mig för 3 dagar även fast jag vill hem efter 6 timmar. Man vet ju faktiskt inte hur allt kan sluta, så de är ju lika bra att ha med sig allt.
Har lite små panik faktiskt, eftersom att jag hatar sjukhus, alltså jag klarar av sjukhus så men att sova över på ett sjukhus själv, ne usch .. Och det är ju de jag kommer få göra denna gången om de är så att vi måste stanna kvar. För David måste ju vara hemma med Bella. Men det blir som det blir, förhoppningsvis blir allt bra :).

Idag händer de inte så mycket här iallafall, tråkiga vädret gör så man själv blir tråkig.
Skulle gärna vilja lägga mig under ett täcke och kolla på en romantisk film, med lite te.
Men det går ju inte , måste ju ta hand om min lilla sessa också ...



Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Jen

Ja o speciell när hon säger att föräldrarna ska ta hand om bebisen, att hon ska få vara tonåring.. va hade hon tänkt sig när hon skaffa bebisen..? :P

2010-05-13 @ 17:02:12
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: jen

haha, njaa lite elakt.. men ta bebisen ifrån dom.. så dom lär sig en läxa :P

2010-05-13 @ 17:33:37
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

jag tror ni kommer få en flicka igen =)

2010-05-13 @ 18:52:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jen

Ja, man kan ju tycka att soc eller liknande kanske ser och gör nått.. för vi reagerar ju på det så det måste ju vara mer som gör det! :P

2010-05-13 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0