56 dagar kvar !

Graviditetsvecka 33 (32+0)
Nu har liten växt i min mage i 224 dagar, och det återstår 56 ynkliga dagar. +- 2 veckor.
Men de är ju ingenting, snart är han/hon här hos oss. Just nu njuter jag bara av den sista tiden, för jag vet vad som väntar efteråt.. de lät kanske lite fel. De jag menade var att jag aldrig mer får uppleva just denna lilla människas sparkar och rörelser i min mage. Men det mest underbara är ju att han/hon är här hos oss då.
Jag är så nyfiken på hur Iszabella kommer att reagera när hon ser sin lillebror/lillasyster för första gången, är dom lika, eller dom kanske är helt olik varandra. Eftersom jag är brunögd kanske denna lilla krabat föds med bruna ögon från första början. Bella hade ju mörkblåa och nu är det gröna.
Kanske har lillbebis mer hår än vad storasyster har ? (Ja hon har väldigt lite hår min sessa :) )
Och kanske lite mörkare? .. Ja nu börjar man bli väldigt nyfiken på om det är en han eller hon, hur han/hon ser ut och vad kommer han/hon få för namn. Finns så många fina namn , och vi har bestämt oss för att ge ett namn till bebisen när den är född, om det är en flicka. Blir det en pojke finns det bara två alternativ, anledningen till de är att jag är så kräsen när det kommer till pojknamn , jag har väldigt svårt att tycka om ett namn riktigt mycket. Men dessa två är så fina.
Ni som inte gissat ännu får gärna gissa kön, datum, vikt och längd
BF för liten är 7 Juli. Gissa på!! :)


Kommentarer
Postat av: jen

Åh bebis! önska ja kunde va lika fin o smal när ja va/är gravid.. men men.. haha

2010-05-12 @ 21:07:18
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/
Postat av: angelica

pojk 49 cm 3120 väger han:D hhehe å kommer den 5 juni!

2010-05-12 @ 21:08:57
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Jen

Och jag e tvärtom, har inget emot att gå ner lite i vikt, haha!

2010-05-12 @ 21:44:02
Postat av: angelica

sv, hehe ja 5 juli mena ja :D haha ^^ annars blir det en tidig liten pojk ;)

2010-05-13 @ 11:59:29
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Emma

Flicka - 12 Juli

2010-05-13 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0