7 Maj

Idag är det exakt 2 månader kvar till BF , tills vår lillbebis är här. Ja fast h'n kanske inte vill komma just den 7 Juli så de kan ju allt bli tidigare eller senare.
Otroligt vad tiden har gått fort..

Idag har h'n iallafall lekt rövare , första gången jag kände en spark mot revbenen. Var inte så behagligt men det gjorde heller inte ont. Men jag ska inte säga för mycket, h'n kommer ju bli större så de kommer nog komma lite hårdare sparkar. (Bella var ju så snäll mot sin mamma som aldrig rörde revbenen)

Annars, idag har man varit på överby med davids höggravida moster Jessica, och hennes son Liam.
Vi var inne och handlade lite på coop, vi båda köpte massvis med new born blöjor, lika bra att inskaffa lite redan nu. Efter de gick vi hem en sväng till davids mormor och fikade lite .. Det var denna dagen de.
Funderar på om jag ska lägga mig brevid min underbara dotter , eller om man kanske ska slå på någon film. 
Jag har beslutsångest, men jag ska upp och tvätta imorgon så måste ha krafter så de lutar mer åt sängen. 
Men ja vi får se , ha en underbar fredagskväll allihopa iallafall :) 

Nattii natti ..  

Kommentarer
Postat av: jen

va skönt då..:) ja tänk va roligt att se likheter men hos två helt olika individer. Två små med olika personligheter. Och att du redan är så långt gången är svårt att förstå, går snabbt! Själv har ja ju svårt hur ja klara min grav. Men antar att det går snabbare när man har en att pyssla med. Saknar det där i början när de är så små och ligger gosigt bredvid eller i den stora spjälsängen. Åh, vill med ha en skruttis till.. :P

2010-05-07 @ 23:13:03
Postat av: Jen

Jo men vi får vänta och se, ja börjar ju min medicinering mot min mage nästa vecka och då får man inte bli gravid under 6 månader, sen om medicinen inte funkar så blir det operation, så vi får se hur det blir med det. Vill bli frisk först så ja orkar ta hand om en till bebis :) Så de kan ta något år till kanske, vem vet :P Men ja längtar något fruktansvärt tills vi skaffar nästa, så de blir så fort vi kan :)

2010-05-09 @ 11:29:14
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0