De är inte så lätt att vara glad..

nu när inget längre passar, alla kläder har blivit för små, jag känner mig fet och ful.
Och för varje dag som går så gör det bara ondare och ondare i bäckenet på mig, jag undrar hur fan mycket mer ska man klara. De blir bara tyngre och tyngre där nere. Förut när vi skulle hem så gick jag som en snigel, och det såg nog ut som om jag hade bajsat ner mig också, kunde liksom inte gå normalt. Varje steg gjorde så jävla ont.
Kan inte ens få sova en hel natt längre, får vända och vrida på mig tusen gånger och när man sedan vaknar på morgonen, ska man försöka kämpa med o komma upp, hela ryggen är paj på morgonen.
Jag bara klagar, men det är fan inte roligt längre, förhoppningsvis kanske de inte gör så ont om ett par dagar, men fortsätter de såhär så hoppas jag h'n kommer 2 veckor innan bf.

Ne mitt humör är inte att leka med nu, känner bara att jag vill gråta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0