De kan ta och köra upp något i röven rent ut sagt!

Jag blir så jävla irriterad på Eidar !!
Från första början skulle vi ju betala dubbelhyra , men sedan sa de att det var en hyresgäst som ville flytta in första maj, hon frågade om det var okej och det var det ju självklart eftersom att jag ville slippa den där förbannade dubbelhyran. Jag och david hade 3-4 dagar på oss o tapetsera köket, flytta , städa och allting ..
Och sedan lämnade vi in nycklarna som vi skulle ..
Härligt tänkte jag , men idag får jag brev ifrån eidar.. en jävla INKASSORÄKNING?
Att jag inte betalat den där hyran, men vafan ska jag göra de för när de sa till mig att de nya ville flytta in 1 maj.
Jag blir så jävla förbannad,och jag ger mig inte. Rätt ska vara rätt.
Har de problem med den nya hyresgästen, ja då är de såfan heller inte mina problem.

Åhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0