En trött Elina

Nu så , äntligen har vi flyttat. Hela helgen har varit kaos rent ut sagt.
Hela fredagen flyttade vi, och senare på kvällen packade vi upp nästan alla påsar och lådor som mer eller mindre täckte hela barnrummet. På lördagen hämtade vi det som var kvar i lägenheten som: , tvillingvagnen och saker i förrådet.
Mer blev det inte den dagen men det räckte, eftersom att man hade varit igång hela dagen innan.
Igår var jag och Cathrin och städa hela lägenheten. Till slut var även städningen klar och det känns nu riktigt skönt att den gamla lägenheten är klar, och nycklarna är nu inne hos Eidar ..
Såå efter hela denna jäääkla helg, har jag kraftigt ont i ryggen. Kunde inte ens sätta på mig mina strumpor imorse, kunde inte böja mig. Och hela helgen har jag dessutom haft sån äcklig halsbränna, har aldrig haft de innan men så fort jag böjde mig ner för att lyfta upp något så usch ja jag vill inte ens nämna de.
Iallafall nu står målarna i vår lägenhet och förhoppningsvis blir de klara i morgon.
Ville bara uppdatera lite här , nu fick jag lite häftiga sammandragningar så jag ska ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0