Fredag

Hejhej allihopa. Tänkte bara skriva lite allmänt, känner att jag har börjat tappa de här nu igen.
Men det blir liksom aldrig av, man har annat att tänka på/göra hela tiden. Har inte varit hemma nästan något de sista dagarna heller så.
Igår hade vi en mysdag med vännerna, åt kinamat , gick runt lite på stan, vilket aldrig brukar hända nu förtiden. Kändes som jag inte hade vart där på år, och tyvärr kunde man inte unna sig något speciellt heller då våra pengar håller på och krånglar, och blir sisådär försenade till den 7 Juni? :O Katastrof men finns inte så mycket att göra åt det tyvärr. Efter en stund på stan , gick vi hem till oss och tog en kaffe, barnen fick lasagne och sedan gick vi iväg för att fiska. En underbar dag med vännerna.
Idag blir det faktiskt inget speciellt här, känner att jag bara vill sitta hemma. Gärna med en STOR godispåse och massa filmer. Men jag har ingen lust att gå ändaaa till hemmakväll, inte nu iallafall. Som om det vore jätte långt dit, nejnej jag är så van vid att gå långa sträckor men det funkar inte längre, gör kraftigt ont.
Får se om jag orkar ta mig dit sedan.
Har sedan några dagar tillbaka haft förvärkar på kvällarna , och vaknar av de också. Fick jag väl för att jag sa att jag inte känt av något alls för några dagar sedan. Mår även lite dåligt över att min mage inte växer som den ska , ska till mvc på fredag igen, skulle kanske få gå på ett tillväxt ultraljud, och om hon nu säger att de inte behövs kommer jag be om de ändå, och förhoppningsvis får jag de. Bara för att jag ska slippa gå och oroa mig, då får jag ju svar på hur stor h'n är för just nu kännas de som om h'n väger ca 1500gram. De gör h'n säkert inte, men jag tycker själv att min mage blir mindre än större. Jaja , vad jag tjötar. Men vi får se vad hon säger på fredag, de är ju väldigt hårda här i trollhättan när de gäller extra ultraljud osv ..
Har nyss suttit och kikat på kattungar på blocket med Iszabella, hon blev heltokig och skratta ihjäl sig.
Stumpan min.. vill så gärna ha en katt för hennes skull för hon tycker det är såå roligt, men david vill absolut inte ha en katt, och jag tänker på alla möbler , tapeter osv. Men vad gör man inte för sitt barn? Ska bara lyckas övertala min sambo till detta också, ojoj de kommer bli svårt :P .
Kan absolut inget om katter, någon som är väldigt kunnig och kan lite för och nackdelar får gärna dela med sig. :)

Kommentarer
Postat av: jen

har inge märkt av några nackdelar med katt, har ju två..

2010-05-28 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0