Hejhej.

Slänger in ett litet inlägg..


Idag blev målarna klara här i lägenheten. Riktigt bra jobb har de gjort faktiskt. Så nöööjd över våra nya tapeter.
Så idag har vi fått upp allt i storarummet, förutom hyllorna.
Sovrummet är nästan också klart, det är bara gardinerna som ska upp.. Och i barnrummet har jag inte kommit långt. Men jag har ju inte så bråttom just nu, har en bokhylla jag ska måla om, sedan ska jag måla de där slottet på ena väggen, och köpa en säng till vår Sessa. :)
Till något annat.. Idag går vi in i vecka 32 , alltså 31+0. Snart snart snart är Iszabellas lillasyster/lillebror här.
Låter det inte knepigt , Bella storasyster? Hehe, kan fortfarande inte riktigt förstå. Var ju inte alls länge sedan hon låg i magen. Mammas gooa unge. Hon tycker redan de är skojigt, klappar och gosar med magen massor.
Har tyvärr inte orkat slänga upp någon bild, men de kommer väl .. kanske om någon vecka så seg som jag är :P. Haha. Jaja , men ha de så jätte bra. Nu ska jag ta mig en Bulle och sätta mig vid tvn innan de är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0