Mvc 33+0

Idag var jag som sagt på mvc, och det såg väl bra ut eftersom jag hade växt men jag hade ändå åkt ner ännu mer, även fast jag hade växt 2 cm. Så om jag sjunker ner mer nästa gång så blir det ett tillväxt ultraljud.
Sf-måttet var 30 cm, vikten var 55,7 kg (vägde 56,4kg sist, så jag har gått ner lite mer än ett halvt kilo) , och hjärtljuden låg denna gången ganska högt, 150slag/min.
Hon kände också efter hur bebisen låg och kunde först inte avgöra om de va rumpan upp eller ner för både huvud och rumpa var såpass runt, haha jag sa till barnmorskan att "ja förhoppningsvis är det inte två stjärtar" , "ne de fanns ett huvud och en stjärt på ultraljudet" sa hon då :P . Efter att hon tryckte till lite där nere så var jag öm i flera timmar efteråt. Fyfan va ont jag har haft idag. ajaj. Men men , det var mer sannolikt att det var ett huvud som var där nere iallafall sa hon och den 4 Juni klockan 8.00 ska jag dit igen och få det riktigt bekräftat. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

hmm det va ju skönt att du ökat! även om det tydligen inte räckte för att hålla dig stabil i kurvan :/ men det är väl bra om du får ett tillväxt UL ändå om det skulle vara så att du inte växt så mycket mer nästa gång. då får du ju se att allt är bra inte bara vikten på bebben :) håller tummarna för dig hur den än blir med TUL osv :P snart är alla bebisar här tack o lov så slipper man grubbla på hur det går för alla haha xD blir smått stressad när man har så många vänner + sig själv som ska ha barn :D är så mycket att hålla koll på då ;)



puss puss på er!

2010-05-19 @ 19:59:35
URL: http://melly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0