Mvc (v.30+6)

Idag har vi varit på MVC, och som sagt är de alltid lika roligt att få lyssna på hjärtljuden och allt de dära.
Vikten var nu 56,4kg så hittils har jag gått upp 7,5 kg . Inte värst mycket men jag har ju några veckor kvar :).
Fick mina förlossningsjournaler , och journalerna från graviditeten med Bella, och då vägde jag 58 kg i vecka 29 så det skiljer sig lite. :P .
Hjärtljuden låg på 140 och sf-måttet var nu 28 cm. Vår lilla skatt. <3 Njuter varje sekund.
Nu har även lillbebis vänt sig med huvudet neråt, men h'n kan fortfarande vända sig men det känns härligt att h'n har vänt sig iallafall. Får hoppas att hjärtat vill ligga kvar så, så slipper jag oroa mig.

Jag är världens lyckligaste , min familj är det bästa i mitt liv. Så nyfiken på mitt barn nu så jag hoppas tiden går fort. <3<3<3

Med Bella i magen                         Lillbebis i magen
         

Kommentarer
Postat av: Tova

Oh, det närmar sig nu ju :) och oj, 56 kilo var ju inte alls mycket :O

mår du bra och så fortfarande eller, inga gravidkrämpor?

2010-05-05 @ 20:29:40
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0