Nu ska jag ta det lugnt.

Goddag,godkväll .. ja .. Känns som det egentligen ska vara natten här.
Idag har vi varit vakna sedan klockan 07.00 , kanske inte låter tidigt för er med barn men för oss är det tidigt då Iszabella gärna sover längre än sina föräldrar. :)
Hon är hostig men enbart i liggande läge, så nu på dagen har hon varit sig själv. Men i natt vaknade man flera gånger av att hon hosta och var ledsen.
Så efter en jobbig natt för henne och en hel dag utan sömn somnade hon innan 19.00 , och förhoppningsvis vaknar hon pigg och lite bättre imorgon.

Inte nog med de , idag har jag haft såna kraftiga sammandragningar , som hållt i sig läääänge och gjort ont.
Och det hugger även till i ljumskarna samtidigt som jag känner av stickningar i underlivet. Hmm? Någon som vet vad de kan vara ? Har även jätte ont mellan benen nu, alldeles öm .. Får se om de ger sig om ett tag.

Ne nu ska jag ta och greja klart köket. Ha en bra kväll. Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

jag tycker att du ska kontakta förlossningen el din barnmorska,för en kontroll,ifall att.

2010-05-06 @ 22:49:50
Postat av: Linda

hmm det där sista i ditt inlägg med sammandragningar,stickningar i underlivet osv osv..det har jag haft nu i ca 3-4 veckor ungefär..vissa dagar mer vissa dagar mindre :/ men de senaste 4 dagarna nu så har jag haft det + nått annat som jag antar är förvärkar för de gör oooont! tur det inte är lång tid kvar för någon av oss =)



skönt att ni kommer iodning så bra i lägenheten! trivs ni? =)



kram

2010-05-07 @ 08:24:18
URL: http://melly.blogg.se/
Postat av: Jen

Jasså? Ja man märker det inte själv, hehe! :)

Hur går de för dig o bebisen? är så nyfiken va de e för filur ju! :)

2010-05-07 @ 20:11:35
URL: http://jennickanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0