Lite uppdatering.

Alltså just nu har jag en period då jag inte orkar skriva något alls på denna bloggen.
Jag har ingen ork, de känns som  så fort man sätter sig här så måste man resa sig igen och då känns det meningslöst att ens påbörja ett inlägg.
Men måste ju bara skriva att min Bella skrutt har utvecklats något såpass på bara ett par dagar.
Hon tar efter allt man säger, bara sådär.. väldigt sött låter det.
Som David sa nu får man verkligen tänka sig för vad man säger. Blir ju lite svordomar här och där ibland.
Aja oss!!
Idag har vi även vart på dopsamtal så nu är allt klArt!!
Ha en bra kväll. Hejhej.
och ursäkta hur min blogg ser ut just nu men jag har ingen ork till de heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0