Måndag 6/9

Svar till sara:
Tyget hittar du på www.rastyger.se :)
.
Bloggen är något jag aldrig hinner med längre. Tråkigt men sant!
Ge mig lite kraft här tack..
Iszabella är vaken hela dagarna, somnar vid 8 på kvällen ungefär och vaknar efter en timma igen.
Nu försöker David somna henne igen, så när hon har somnat är det dags att själv sova.
Känner att jag inte har några krafter kvar då det ser ut såhär mer eller mindre varje dag. 1 timma från morgon till sent på nätterna får man sin egentid, sedan är det dags att sova.
Annars finns det väl inget att klaga på. Nicole är väldigt snäll, oftast.. Lite grinig när hon vill ha mat, men annars är hon nog den lugnaste på denna jord.
Iallafall, nu snart (förhoppningvis) kan man kika lite på tvn sedan är det dags för sängen. För imorgon är en ny dag - tvätta klockan 10, bvc med Bella 14.30. Blev ju inget sist eftersom hon var sjuk så imorgon ska hon få sin 18 månaders spruta.
Beställde förresten ett par skor ifrån laredoute.se idag, för endast 299:-. Jag tycker dom var fina, hur dom ser ut i verkligheten är ju dock en annan sak. Bilder kan verkligen lura en. Hoppas jag blir nöjd när dom kommer.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja hon har energi utan dess like lilla Bella :)

2010-09-07 @ 06:07:24
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0