Onsdag 8/9

Jag har lite tid att skriva så jag får väl passa på..
Igår var vi på BVC med Bella, hon fick sin 18 månaders spruta.
Jag har inte tyckt att det har varit jobbigt innan att se henne få sprutor för då har hon ju varit så liten och liksom inte "Förstått" . Hon skrek bara till igår ioförsig så det var ju inte jätte farligt men nu är hon ju mer medveten om vad som händer och då blir det ju jobbigare för både henne och oss. Men det gick iallafall bra.
Hon vägde 9790gram och var 81,5cm så hon börjar allt peka uppåt igen på viktkurvan. Vilken lättnad!
Nästa besök blir inte förräns vid 2 1/2 år .. hallå?! 2 1/2? Tiden kommer säkerligen gå jätte fort och då är vår flicka 2 1/2 år. Skrollan <3 (Som vi kallar henne)
Iallafall, för en stund sedan fick jag änna lite panik här..
Om redan en månad är det dop, och det känns ganska stressigt.. Egentligen borde det inte kännas så, eftersom att allt mer eller mindre redan är fixat förutom saker till det som ska bjudas på , och sedan är det ju lite nya kläder som ska inhandlas. Men det blir nog säkert bra . :)
Skulle egentligen tvättat nu klockan 1, men har verkligen ingen lust till de idag, så då kan det lika gärna vänta tills imorgon. Inga måsten här inte :)
Ne nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe här..

Lite bilder från lek&buslandet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0