Söndag!

Hejhej alla!
Blev helt ställd här nu, hur ska man börja? :P
Idag har jag och mammi haft lite mor och dotter-tid. Vi åkte till bilbingon i vänersborg, vann dock inget, men det var trevligt ändå.
Hämtade även ut paket från H&M, och Laredoute. En tröja till David, en klänning till Bella och en tunika till mig som jag ska ha på dopet, är dock inte jätte nöjd över hur den sitter men de är jag aldrig när det gäller kläder.
Från Laredoute blev det ett par riktigt härliga skor, som jag la upp en bild på häromdagen.
Davids har också beställt nya skor så det kommer väl i veckan. Lite skillnad i pris om man säger så. Hans jäkla skor kostar 1000:-, jag tror fasiken aldrig jag skulle lägga så mycket på ett par skor. Jag skulle lätt få ett par skor, ett par jeans och en tröja för samma pris. Ne fyfan :P , men han är ju ganska så kräsen så vad ska man göra.
Dop den 10 oktober och dagen närmar sig känner jag. Känns lite stressigt. Jag har försökt hitta skor till Bella , lite mer finskor men jag har inte hittat ett enda par så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart. Jag behöver också ett par skor men det är ju inte svårt, bara ta ett par och se nöjd ut. Jag bryr mig inte så. Sedan har det blivit lite ändringar, istället för smörgåstårta så blir det endast vanlig tårta, bullar och kakor. Det blir nog bra.
Ne nu tog de ca 40 minuter för mig att skriva detta , då jag sitter och kollar på valvakan och jag blir sååå förbannad, jävla moderaterna. Seriöst, ni som röstat på moderaterna ; HAR NI SLÅTT I SKALLEN ELLER VAD FAN TÄNKER NI MED?

Kommentarer
Postat av: Mammabea.se

SV: Ja jag har ju också bara gjort akut kejsarsnitt tidigare. Hur gamla är dina barn? Kram

2010-09-20 @ 09:25:32
URL: http://mammabea.se
Postat av: marie

skorna som hon fick av mig när hon fyllde år?

2010-09-22 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0